Moderní helpdesk s českou podporou

Freshdesk je cloudový nástroj pro správu zákaznických požadavků (tiketů). Jeho hlavními přednostmi jsou z pohledu zákazníka možnost pohodlného a přehledného zasílání tiketů více kanály – e-mail, webové rozhraní, Facebook a další. Zákazník následně může online sledovat vývoj řešení jeho požadavku a pomocí znalostní databáze se sám podílet na vyřešení problému, žádosti.


Případové studie

Prohlédněte si příklady potřeb našich klientů. Třeba sami zjistíte, že stejné potřeby máte i Vy. Pokud ano, rádi Vám s nimi pomůžeme.

Jak vylepšit a upevnit vztahy se zákazníky?

Společnost, která prodává zboží prostřednictvím internetového obchodu, se rozhodla zvýšit komfort služeb pro své zákazníky. Současný systém řešení podpory, který tvoří 50 pracovníků helpdesku, už nedostačoval, a to jak z hlediska personální a technické kapacity, tak i z hlediska funkčnosti. Opakované technické výpadky na vlastním zařízení byly na denním pořádku, firma tak přicházela o zisk a navíc musela platit opravy.

Řešení

DataClue navrhlo využít cloudový nástroj po správu zákaznických požadavků. Ten nepotřebuje žádný HW, nemusí se tedy řešit náklady na provoz, ani údržbu. Jeho implementace navíc trvá jen několik dnů, a to včetně zaškolení zaměstnanců.

Přínosy Freshdesk pro zákazníka

  • Rychlá implementace – nasazení během tří dnů
  • Špičková úroveň bezpečnosti dat – šifrování SSL a uložení v datových centrech Amazon
  • Automatizace rutinních činností – snížení objemu práce, zvýšení efektivity
  • Vysoká flexibilita - pružnost licencí v závislosti na potřebách firmy
  • Zlepšení pracovního prostředí – díky přehledné správě tiketů a rovnoměrnému rozdělování
  • Navýšení počtu zákazníků z řad mladší generace – díky přijímání požadavků prostřednictvím Facebooku, Twitteru

Podrobná specifikace služby

Dle zakoupené licence jsou Vám k dispozici následující nástroje:  

  • Robustní řešení, které je možné přizpůsobovat vlastním potřebám
  • Bezpečnost dat je dána cloudovým řešení u jednoho z největších poskytovatelů – Amazon
  • Vysoká úroveň zabezpečení nejen díky SSL certifikátu
  • Neomezené množství agentů
  • Přístup nejen přes klasické webové rozhraní nebo e-mail, ale i přes sociální sítě – Facebook, Twitter
  • Přehlednost nad tikety, která zamezí zbytečné či zdvojené práci nebo ztraceným tiketům
  • Automatizace – převezme rutinní práci a přinese výrazné zefektivnění
Zaujala Vás služba a chtěli byste vědět ještě více informací?

Nebo nás můžete kontaktovat telefonicky na telefonním čísle (+420) 538 880 990

Mám zájem o službu